NOWA POLITYKA PRYWATNOŚCI ZGODNA Z RODO 25/05/2018

Szanowny Kliencie,
W związku ze zmianą dotycząca obowiązku wprowadzenia przepisów UE dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, działając jako www.najtansze-meble.pl jesteśmy zobowiązani poinformować Cię o tym, że powierzasz nam i naszym partnerom biznesowym, z którymi współpracujemy swoje dane. Poniższa polityka prywatności ma na celu uświadomienie Tobie jakiego typu dane zbieramy, w jakim celu je przetwarzamy i do czego wykorzystujemy, a także to komu je powierzamy. W związku z tym prosimy o dokładnie zapoznanie się z dokumentem.

Kto jest właścicielem serwisu i administratorem danych osobowych?

Właścicielem serwisu, a jednocześnie administratorem danych jest firma MT MEBLE SP. Z O.O., z siedzibą w Garbowie przy ul. Cukrowa 8. W niektórych przypadkach administratorem Twoich danych mogą być również podmioty ściśle współpracujące z nami zwani dalej „Zaufanymi Partnerami”.

Jakie dane pozyskujemy i przetwarzamy?

Korzystając z naszego sklepupowinieneś być świadomy, że powierzasz nam swoje dane w celu ich przetwarzania. Sklep www.najtansze-meble.pl przetwarza wszelkie dane, które podajesz lub pozostawiasz na naszej stronie podczas rejestracji lub procesu zakupowego. Posiadamy i będziemy pozyskiwać Twoje dane także z serwisów społecznościowych i platform aukcyjnych takich jak: Facebook, Twitter, Instagram, Allegro czy Ebay. Wszystkie pozyskiwane i przetwarzane dane są niezbędne do rejestracji konta i dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.najtansze-meble.pl Najważniejsze z danych, które pozyskujemy to: e-mail, telefon, imię i nazwisko, adres zamieszkania, NIP, nr karty kredytowej, datę jej ważności czy numer CVV oraz pozostałe informacje pozostawione w tzw. plikach cookies pozyskiwane automatycznie.

Dane pobierane automatycznie i pozyskiwane w trakcie korespondencji

Wizytując stronę www.najtansze-meble.pl lub kontaktując się z nami system pobiera od Ciebie automatycznie dane w szczególności: adres IP, skrzynki e-mail, nazwę domeny przychodzącej, rodzaj przeglądarki, systemu operacyjnego, a także dane demograficzne i inne. Dane zbierane w trakcie korespondencji były są i będą wykorzystywane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje pytania.


Jakie podmioty współpracujące z nami przetwarzają Twoje dane?

Powinieneś być świadomy, że korzystając z usług serwisu powierzasz swoje dane także naszym zaufanym partnerom biznesowym i instytucjom publicznym, które na mocy odrębnie obowiązujących przepisów mają obowiązek uzyskiwać od nas określone dane. Lista zaufanych partnerów biznesowych:
- firmy świadczące usługi z zakresu transportu (Rohlig Suus Logistics);
- operator sklepu internetowego
- operator hostingowy
- operatorzy opcji płatniczych (PayU, Przelewy24, PayPal,)
- banki krajowe (Credit Agricole );
- instytucje publiczne (np. Urząd Skarbowy w JPK VAT);
- platformy aukcyjne (Ebay, Allegro, Amazon);
- serwisy społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram)
- narzędzia statystyczno-analityczne (Google Analytics, Sales Manago, Hotjar);
- dostawcy i producenci towarów, których ze względu na interes biznesowy nie możemy wymienić;


Jak będziemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli dokonasz transakcji zakupu towaru, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zakup i zapłatę wygenerowany automatycznie z systemu. W ważnych sytuacjach jak np. zapytanie o produkt lub ustalenie terminu dostawy możemy skontaktować się z Tobą telefonicznie. Jeżeli zapisałeś się na newsletter i chcesz uczestniczyć w promocjach i być na bieżąco z naszą ofertą, od czasu do czasu otrzymasz również wiadomości na skrzynkę e-mail.

Zmiana danych osobowych

Każdy użytkownik zarejestrowany na stronie może w dowolnej chwili zmienić swoje dane osobowe. Wystarczy zalogować się za pomocą loginu i hasła do systemu i w zakładce Moje Konto/Ustawienia wybrać zmianę hasła. Zmiana danych nastąpi z automatu w ciągu 15 minut.

Cele przetwarzania Twoich danych osobowych

Sklep www.najtansze-meble.pl przetwarza i powierza Twoje dane osobowe w następujących celach:

a)
w celu wykonania umowy o zamówienie/zakup towaru dostępnego w ofercie sklepu Najtansze-meble.pl, której szczegóły znajdują się w regulaminie sklepu np. podczas rejestracji.

Podstawa prawna: Niezbędność do wykonania umowy - art. 6 ust. 1

b)
w celach statystyczno-marketingowych jak analizowanie profilów zakupowych klienta przez Google Analytics oraz zachowania użytkownika na stronie np. Hotjar czy wysyłka ofert promocyjnych poprzez e-mail na skrzynkę odbiorcy;

Podstawa prawna: badanie zachowań konsumenta - interes administratora - art6 ust 1

Przez jaki okres przetwarzamy dane osobowe?

Wszystkie dane osobowe, które posiadamy przetwarzamy zarówno podczas trwania umowy (w celu realizacji zlecenia) jak i też po jej zakończeniu (w celach marketingowych, roszczeniach). Zasadniczo dane przetwarzane na naszym sklepie są w trybie ciągłym do momentu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu konsumenta za pomocą formularza kontaktowego lub e-maila (pisemnie).

Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?

Zgodnie z ustawą UE podanie danych osobowych powinno mieć charakter dobrowolny i tak też jest w naszym przypadku. Przeglądanie oferty naszego sklepu www nie wymaga pozyskania danych osobowych lub rejestracji. Obowiązek podania danych osobowych następuje tylko w momencie zamówienia usługi/produktu na stronie naszego sklepu w celu wykonania umowy, której stronami są Najtansze-meble.pl i klient.

Czy sprzedajemy Twoje dane osobowe dalej?

Możesz być pewny w 100%, że Twoje dane osobowe nigdy nie trafią do rąk osób trzecich, a jedynie naszych zaufanych partnerów biznesowych celem wypełniania warunków zakupu.

Kontakt do osoby odpowiadającej za ochronę danych osobowych

Za ochronę danych osobowych odpowiada właściciel sklepu tj
Mateusz Nowak

Adres korespondencyjny:


MT MEBLE SP. Z O.O.   21-080 Garbów, Cukrowa 8

Udostępnianie danych organom ścigania, urzędom i instytucjom publicznym

W przypadku kontroli dotyczącej GIODO/RODO na mocy obowiązujących przepisów prawnych na terenie UE i Polski jesteśmy zobowiązani na wezwanie określonego organu do przekazania i udostępnienia pracownikom danego organu wymaganych informacji. W takiej sytuacji jesteśmy także zobowiązani do poinformowania Ciebie o tej sytuacji drogą e-mailową lub telefoniczną.

Polityka Cookies i technologie analogiczne

MT MEBLE SP. Z O.O.   jest podmiotem zamieszczającym i przetwarzającym informację w formie plików Cookies czyli tzw ciasteczek i technologii analogicznych. Pliki cookies to informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu odbiorcy, które ów serwery mogą odczytać wielokrotnie przy każdej próbie połączenia urządzenia odbiorcy np. komputera ze stroną internetową. Nasz sklep w przyszłości może stosować inne, analogicznie działające technologie, które mają podobne zastosowanie.

Dlaczego korzystamy z plików Cookies?

Pliki cookies to w większości dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe zawierające wykorzystywane w następujących celach:

a) dostosowania zawartości i treści sklepu www pod kątem preferencji użytkownika;
b) w celach świadczenia możliwie najlepszych usług;
c) potrzeby wykonywania analizy i tworzenia statystyk pozwalających zrozumieć w jaki sposób użytkownicy strony korzystają ze sklepu www – co umożliwia jego ulepszenie.


Rodzaje plików cookies stosowane w sklepie www

a) służące do zapewniania bezpieczeństwa użytkownikom;
b) umożliwiające zbieranie i archiwizowanie informacji o sposobie korzystanie ze strony;
c) dające możliwość zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony przez klientów;
d) pliki cookies „niezbędne”, które umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach sklepu www np. uwierzytelniające

Jakie są skutki wyłączenia plików cookies i jak to zrobić?

Wyłącznie stosowania plików cookies może utrudniać korzystanie z niektórych usług w ramach sklepu www. Mamy tutaj na myśli choćby proces logowania. Jednak zablokowanie cookies nie powoduje braku możliwości czytania lub przeglądania treści dostępnych w naszym sklepie www. Choć oprogramowanie służące do przeglądania stron jak (Mozilla, Chrome, Opera, Explorer czy Safari) domyślnie zezwala na przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika, to należy wiedzieć, że zawsze można zmienić te ustawienia. Ustawienia można zmienić w taki sposób, aby zablokować automatyczną obsługę cookies lub każdorazowo informować użytkownika o zamieszczeniu na urządzeniu plików cookies. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w sekcji FAQ najpopularniejszych przeglądarek internetowych:

Chrome: support.google.com/chrome

 

Firefox: support.mozilla.org/pl/

Internet Explorer: windows.microsoft.com/pl-pl/

Opera: help.opera.com

Safari: support.apple.com

Microsoft Edge: windows.microsoft.com/pl-pl/

UWAGA: Pliki Cookies mogą być wykorzystywane przez współpracujących z naszą firmą reklamodawców, a także strony służące do monitoringu działań programistycznych.


Jak zabezpieczamy Twoje dane?

Stosujemy Certyfikat Bezpieczeństwa SSL, tak aby dane naszych klientów były niedostępne dla osób trzecich. Zastrzegamy sobie zmianę powyższej polityki prywatności. O każdej zmianie mamy obowiązek poinformować klienta drogą e-mailową lub publikację nowej polityki prywatności

Gromadzenie, pozyskiwanie, zakres i cel zbierania danych osobowych

  1. Administrator informuje Użytkowników, że powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
    - Edrone Sp. z o.o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków, NIP: 676-248-20-64, KRS: 0000537197 – w celu korzystania z systemu mailingowego edrone.me, służącego do przesyłania newslettera,
    - Edrone Sp. z o.o., ul. Lekarska 1, 31-203 Kraków, NIP: 676-248-20-64, KRS: 0000537197: – w celach marketingowych tylko i wyłącznie na potrzeby kampanii emali, sms, social media uruchomionej lub wskazanej przez Administratora za pomocą systemu edrone,

  2. Administrator informuje, że stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez użytkownika/Klienta w ramach strony internetowej Sklepu:

    - kody śledzenia edrone – w celu analizy statystyk strony internetowej Sklepu, a także w celach marketingowych tylko i wyłącznie na potrzeby kampanii e-mali, sms, social media uruchomionej lub wskazanej przez Administratora za pomocą systemu edrone.







Menu