Całkowity termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zlecenia w naszym sklepie uzależniony jest od ilości składanych zamówień w danym okresie u producenta oraz od naszych aktualnych stanów magazynowych. Przybliżony czas dostawy jest widoczny w karcie każdego produktu w sklepie. Termin ten może ulec nieznacznemu wydłużeniu w okresie przedświątecznym jak i po świątecznym - prosimy mieć to na uwadzę decydując się na złożenie zamówienia. 

Czas dostawy produktu

Niezależnie od gabarytów paczki i jej masy czas dostawy od momentu wysłania przesyłki wynosi od 1-3 dni roboczych. W dniu wysyłki informujemy każdego klienta mailowo o numerze listu przewozowego.

Większość naszych przesyłek to przesyłki wielkogabarytowe, wysyłane na paletach, które realizowane są przez firmę specjalizującą się w transporcie mebli SCHENKER, zaś te o mniejszych rozmiarach wysyłamy kurierem DHL, POCZTĄ POLSKĄ oraz INPOST.

Sposób zabezpieczenia towaru

Wieloletnie doświadczenie w branży meblowej pozwoliło nam opracować specjalny, bezpieczny sposób pakowania każdego produktu niezależnie od jego wielkości.

Daje to gwarancję, że każdy produkt dotrze do Państwa w idealnym stanie. Jako formę zabezpieczenia stosujemy m.in czarną folię stretch i taśmę bindującą.


Koszty dostawy

Koszty dostawy produktu są uzależnione od ich gabarytów. Możemy pochwalić się bardzo korzystnymi stawkami za dostawę paczek dużych jak i małych. Informacja o całkowitym koszcie dostawy jest widoczna w karcie produktu i na etapie złożenia zamówienia ( w koszyku ). Jednocześnie informujemy, że przy zamówieniach powyżej 1500 zł oferujemy darmową dostawę towaru na terenie kraju niezależnie od jego wielkości i ilości paczek.

Dostawa nie obejmuje wniesienia towaru do domu / mieszkania. 

Realizujemy także zlecenia zagraniczne od kwoty 5000 zł, które są wyceniane indywidualnie.

Informacje dodatkowe :

- kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru;
- Niestety nie mamy możliwości umówienia dostawy NA KONKRETNĄ GODZINĘ ( o godzinie dostawy decyduje kurier i z nim należy się w tej sprawie kontaktować );
- informujemy klienta ( telefonicznie lub mailowo )  o dostawie z 2-dniowym wyprzedzeniem;
- płatność przy odbiorze towaru tylko gotówką;
- w przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia towaru od kuriera klient ponosi wszystkie koszty związane z transportem przesyłki.

Menu